1) 2006-2007
În perioada respectivă Deco Center a adoptat o arhitectură și o strategie de brand care viza dezvoltarea a mai multor branduri proprii. Fiind un importator și distrbuitor de produse conexe decorării interioare, era necesară o structurare a produselor. Era o strategie clară, viabilă, cu o arhitectură de brand logică, pornind în primul rând de la utilitatea produselor, și care oferea multe oportunități în identificare și comunicare. Criza din 2008 însă a dictat o reevaluare a priorității de implementare a strategiei de creștere și dezvoltare a companiei prin branding spre alte posibilități, astfel strategia proaspăt lansată a rămas fără susținere pe partea de dezvoltare și comunicare a valorilor. Inerția a adus, însă, ca această arhitectură și structurare a produselor pe diverse branduri să fie păstrate și folosite în continuare fără niciun substrat bazat pe valori. Unul dintre aceste branduri era Mendola Fabrics, brandul care aduna laolaltă textilele de casă – perdelele, draperiile și decorurile.
[imagine cu multitudinea de branduri]
2) 2014
În 2014 Deco Center începe colaborarea cu Vizualitas Studio, iar din 2015 începe un proiect de branding-rebranding a principalei mărci a companiei Mendola Fabrics, singurul brand românesc pe piața textilelor de casă, perdele, draperii și decoruri. Prioritizarea brandului Mendola Fabrics a catalizat un proces aflat deja într-o stare mult prea avansată a restul brandurilor din portofoliul Deco Center. Acestea s-au dovedit a fi mai degrabă balast decât beneficiu oferit clientului sau o oportunitate proprietarului.
[imagine cu primele vizualuri mendola fabrics]
3) 2017.
După multiple și consecvente participări la unul dintre cele mai importante târguri din domeniul textilelor de casă din Europa, Heimtextil din Frankfurt, în 2017 Deco Center începe o colaborare cu Atelier Mass. Subiectul: maximalizarea vizibilității a companiei în cadrul târgului. Shiftul important în abordarea contextuală a acestei prezențe a venit din partea Vizualitas Studio: accentul în comunicare și prezență a încetat să fie pe companie, adică Deco Center – un importator, distribuitor, un reseller cu mare experiență –, ci pe valorile și feelingul purtate de brandul Mendola Fabrics. Aceste shifturi consecutive și comunicarea consecventă pe o nouă platformă de prezentare a brandului a adus rezultate de notorietate companiei și brandului: Mendola Fabrics a devenit un jucător emergent de seamă pe piața textilelor de casă chiar din Europa.
[imagini cu standuri de la Heimtextil]