Deco Days: Arta ca și punct de reper în schimbarea preceției despre un brand​

O abordare curajoasă în definiție de brand

Soluții oferite de Vizualitas Studio

  • Dezvoltare concept eveniment
  • Naming
  • Logouri și identitate vizuală pentru toate cele 5 ediții
  • Materiale comunicare vizuală

Când vorbim despre percepția unui brand, și mai ales despre schimbarea percepției de brand de multe ori ne vedem în situația de a căuta soluții in the box, Iar in the box nu avem perspectiva necesară asupra proiectului nostru și nu putem crea viziunea care să ne conducă, și ne constrângem la utilizarea uneltelor deja cunoscute, predefinite. Ideea de târg, zilele porților deschise sau fidelizarea clienților prin diverse evenimente nu este a noutate. Out of the box însă trebuie să ne asumăm, că nu toate încercările noastre vor fi cununate de succes. Că explorările poate să ne ducă la capăt de drum sau punct moarte și va trebui să revenim. Dar ne-am asumat acesta, și suntem iarăși pe drumul cel bun. Și suntem în față.

De la târg comercial la un eveniment de referință

Edițiile

Un brand se construiește cu multă pasiune, perseverență, consecvență și în timp. Când ne-am propus ca Mendola Fabrics să devină un brand puternic în industria de textile de casă nu știam că cel mai important vârf de lancie urmează să devină un târg comercial ordinar.

Conceptul

Conceptul era simplu: hai să facem. Și l-am făcut. de 5 ori.

20+ ani experiență în domeniu
graphic design în Cluj-Napoca

2 specialiști

20+ clienți în
5+ ani de activitate 

Clienți din domeniul:

Beauty, interior design, home&deco, art

Puncte forte

Capacitatea de a recunoaște dacă primează strategia sau implementarea. Construcția unui brand începe cu implementarea.

Servicii:

Branding strategic, comunicare vizuală, graphic design, consultanță în branding.
Dar cel mai important: implementare.

Te gândești pe termen lung și te-ar ajuta niște vizualuri?